Job 7 van 15


Report this listing

Solliciteren



Deskundige indicatiestelling en begeleiding


Functie

Als deskundige indicatiestelling en begeleiding binnen de thuiszorg fungeer je als expert inzake de globale beoordeling van de fysieke, cognitieve, psychische en sociale zorgnoden van cliënten. Je bent de trainer en coach voor de indicatiestellers.

  • Je bent de expert inzake indicatiestelling en verantwoordelijk voor de indicatiestelling van cliënten thuiszorg en je implementeert en gebruikt hiervoor de nodige inschalingsinstrumenten bvb BelRai-screener, BelRai, ….
  • Je bent de ‘train de trainer’ van de indicatiestellers en staat zelf in voor de trainingen en intervisies van de collegae deskundigen en thuiszorgcoördinatoren.
  • Je bent de expert inzake huisbezoeken die o.a. bestaan uit het opmaken van een sociaal verslag, de prijsbepalingen ... en het opmaken van zorg- en ondersteuningsplan. Je bent verantwoordelijk voor de inscholing van de nieuwe collega's inzake de huisbezoeken.
  • Je werkt nauw samen met de deskundige digitalisering en volgt samen de evoluties in het zorglandschap op en legt de nodige linken met bestaande en nieuwe software zowel intern en extern in functie van optimale informatiedoorstromingen en beheersing.
  • Je verdiept je in nieuwe instrumenten en bent de bezieler op de dienst om die kwaliteitsvol te introduceren. Hierbij zoek je steeds naar de meerwaarde en stel je de kwaliteit van dienstverlening voorop. Je gaat hierbij ook op zoek naar efficiëntiewinst en je stemt instrumenten en het gebruik van software zoveel mogelijk op elkaar af.

Je maakt deel uit van een groot team en werkt nauw samen met de deskundige digitalisering, projecten en e-learning, de thuiszorgcoördinatoren en andere deskundigen. Je rapporteert aan de teamcoördinator thuiszorg.

Ben jij bekend met indicatiestellingen? Hou je er van om op maat van je gesprekspartner tools op een vlotte en leuke manier uit te leggen en hen te coachen naar enkele trapjes hoger? Solliciteer dan zeker!

Meer info over de functie vind je in de infobrochure (zie bijlage)

Jouw profiel

  • Diploma: Je behaalde een bachelor of masterdiploma.
  • Ervaring: je hebt minimaal twee jaar ervaring met screening, diagnostiek of indicatiestelling in een zorgcontext, of je hebt minimaal twee jaar professionele ervaring in de thuiszorg als begeleidend personeelslid.
  • Persoonlijkheid:
    • Door jouw enthousiasme, energie en open luisterhouding draag je bij tot een ideaal leerklimaat.
    • Je geeft graag opleiding aan groepen, maar hebt tegelijkertijd oog voor individuele noden.
    • Je slaagt erin om informatie op een begrijpelijke en overzichtelijke manier over te brengen.
    • Je bent empathisch en sociaalvaardig en een enthousiaste teamplayer.
  • Een signaalfunctie binnen de organisatie uitoefenen
  • Documentatie in de onthaalruimte van de organisatie voorzien en actualiseren
  • De doelgroep adviseren en sensibiliseren over maatschappelijke thema's
  • Personen opvangen, de situatie inschatten en informatie verstrekken over de rechten, hulpmogelijkheden of plaatsen waar de persoon terecht kan
  • Administratie opvolgen
    Documenten invullen
    Gegevens doorgeven aan de betrokken dienst

Aanbod

  • Contract voor onbepaalde duur, voltijds (deeltijds minimum 80% is bespreekbaar).
  • Als je slaagt voor de selectieproef word je opgenomen in een contractuele wervingsreserve (3 jaar geldig, mogelijk verlengbaar). Bij een nieuwe vacature contacteren we de volgende geslaagde kandidaten op deze lijst in volgorde van hun behaalde resultaat.
  • Je startloon is afhankelijk van je anciënniteit. Relevante anciënniteit wordt voor deze functie onbeperkt meegenomen.
  • De functie is ingeschaald op salarisschaal B1-B2-B3.
    • Voltijds loon van minimum € 3110,85 per maand o.b.v. 3 jaar anciënniteit.
    • Voltijds loon van minimum € 3365,84 per maand o.b.v. 10 jaar anciënniteit.
  • Gunstige verlofregeling: Werk je voltijds? Dan werk je 38u per week en heb je 42 dagen vrij (verlof + feestdagen). Zo ben je dus ook vrij op de Vlaamse Feestdag en met Leuven Kermis;
  • Je werkt dichtbij huis.
  • Talrijke aanvullende voordelen zoals hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, ecocheques , vergoeding weekendprestaties, bijkomende verlof – en feestdagen, fietsvergoeding of abonnement openbaar vervoer, mogelijkheid tot (elektrische) fietslease, kortingen via samenaankoopdienst.

Meer info over de inhoud, aanvullende voordelen en de selectieprocedure vind je in de

Solliciteren

Wies Arts
016 24 82 70
peno_thuiszorg@zorgleuven.be

Solliciteren